Natt inlägg...

Fan fan fan! Jag skulle vara duktig och lägga mej och sova nu vid 04.20 men tror ni att jag kan sova NEJ! vad är det för fel? jag ska egentligen vara i skolan 8.15 men det finns ingen chans att jag kommer orka det jag kommer antagligen sova hela dagen istället för att gå i skolan eller göra annan nytta här hemma som jag hade planerat. Blir tokig på mej själv vet inte varför jag har blivit en sån natt, kan tydligen vara vaken hur länge som helst utan att bli trött för det är ju inte ett endaste dugg. Skulle kunna gå upp och börja städa nu faktiskt men det känner jag inte för att göra, dessutom skulle jag väcka grannarna om jag skulle sätta på dammsugaren så här mitt i natten.

Idag har jag vunnit lite auktioner på Tradera så jag är så himla glad över det, det började med att jag vann en auktion på en skinnjacka igår och så idag vann jag en på en jättesöt klänning och sen på brunt löshår jag behövde ha nytt som var ljusare än det jag hade innan för det är mörkare än mitt eget hår. Får lägga in bilder på kläderna sen men som sagt det är jag jätteglad över i alla fall, just det vann även en auktion på ett par svarta jeans också ska inte säga vad jag fick ge för dem, men kan skryta med att jag fick dom extremt billigt.

Nu så här under natten så har jag hjälpt Jessica att leta jobb nere i Skåne och vi hittade faktiskt några stycken som hon ska se över om hon ska söka, jag hjälper henne så mycket jag kan, har ju ändå inget bättre för mej så kan lika gärna hjälpa till. Dessutom så hittade jag på en väldigt bra hemsida www.lyko.se som säljer hårvårdsprodukter och annat så har beställt lite från dem, bland annat så beställde jag värme spolar så hoppas att dom blir bra, men vet inte om jag ska behålla dem själv eller kanske ge bort dem till min syster i present sen. Hon skulle behöva det för hon klagar alltid på att hon vill ha mitt hår istället för sitt eget för hon har spikrakt hår medan jag har lite självfall. Men beställde även andra saker där ifrån också, så ska bli spännande när jag får hem allt. Fick hem ett läppglans som jag hade beställt på www.bellme.se det var en väldigt fin färg men jag har inte hunnit testat än, sen har jag även beställt en parfym där ifrån också hoppas att den luktar lika gott som det lät att den skulle göra, annars får det också bli en present till någon i familjen eller kanske till en vän. Men dagen i övrigt har faktiskt varit helt okej, förutom den lilla stunden då mamma skällde på mej för att hon tyckte att dom hade dyra priser på tågbiljetterna på Sj när hon skulle åka och sedan för att "ingen" har lärt henne hur dvdn funkar, kan säga att denna nån är jag men hon får skylle sej själv när hon aldrig har varit intresserad av att lyssna när man ska visa något.


Senare idag ska jag i alla fall gå ner till affären och posta paketet som jag ska skicka till Johan i Stockholm, är väldigt tacksam över att han hade förståelse varför jag inte hunnit skicka det tidigare och så vill jag önska honom lycka till senare idag och imorn då han ska mönstra till lumpen han var lite nervös. Och när jag har kommit hem igen så ska jag sätta igång med min storstädning som jag påbörjade redan i Tisdags men aldrig har avslutat, fast det är egentligen inte så mycket kvar ska bara vika ihop alla kläder och lägga in dem i garderoben eller hänga upp dem i klädkammaren. Sen ska jag även plocka ihop all tvätt så jag har det klart till nästa gång jag ska tvätta, det påminner mej att jag ska gå förbi vid tvättstugan och boka tid och även köpa tvättmedel när jag är ner till affären.

Det blir nog antingen korvstroganoff och ris, eller fiskpinnar och ris till middag idag men får bestämma mej senare ska köpa till sås också på affären, fasen nu är det mycket min lilla hjärna ska komma ihåg;) Till frukost blir det iaf nyponsoppa och smörgås och till lunch blir det fil och flingor, eller ja det hela beror ju på vilken tid jag vaknar, men somnar jag aldrig så behöver jag ju inte vakna. Haha nu var jag väldigt påhittig men jag Måste sova någon gång i alla fall kan inte vara vaken ett helt dygn förstör bara för mej själv när jag ska tillbaka till skolan sen. Sitter faktiskt och känner efter om jag börjar bli lite trött men det är jag inte, fasen inte ett dugg trött utan pigg som en mört ist.

Tänkte att jag lika gärna kunde passa på att tipsa om att gå in på www.bellme.se under dagen och kolla på dagens erbjudande, det är ett par snygga converse men vet själv inte vad jag skulle ha på mej till. Hm men är sjukt sugen på ett par men då skulle jag ha dom bruna det är jag iaf helt säker på, men vill jag lägga 549:- på ett par gympa skor nu? Nja kanske inte då köper jag hellre ett par söta ballerina lite senare i vår ist.

/ Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0