Uppdatering..

Hej! 

Jag skulle egentligen ha varit och tränat med min syster nu men hon orkade inte, fast det är inte alls konstigt med tanke på att hon har jobbat hela helgen och sen igår och idag. Så nu sitter jag uppkrupen i sängen med datorn i knät tänkte låta tvn vila ikväll, men kanske tar fram någon film och kollar på datorn ist. Det blev inte så mycket städning idag dammsög bara i hallen, köket och vardagsrummet så imorn ska jag göra resten och sedan bära ut resväskorna till förrådet så jag kommer in i min klädkammare, kanske kan hänga upp lite kläder då också.

Idag träffade jag N på stan och vi gick och fikade, satt och pratade i nästan två timmar och allt gick bra fast det var jag som pratade mest och han/hon som trodde att jag skulle prata minst. Innan det iaf passade jag på att gå in på H&M där hittade jag en jättesnygg skjort klänning som jag provade och jag kunde ha 36:P så den satt jättebra, passade på att köpa den nu när jag har pengar. Sedan gick jag upp på Vero Moda för att köpa ett par till jeans tajts, men den här gången blev det ett par mörkblå hade grå svarta sen innan och dom nya var billigare än dom andra verkade som men jag klagar ju inte på det heller, bara tacka och ta emot.

Idag är det 16 dagar till jag åker hem till Dalarna igen, eftersom mamma och jag ska på melodifestivalen i Leksand på Fredagens genrep. Förresten så hämtade hon ut biljetterna idag men det krånglade så hon fick ringa mej för dom skulle ha en pin kod också men sist jag kollade fanns det ingen sån så kollade upp det när jag kom hem och ringde upp och pratade med henne tills de var klart.

Sen är det 23 dagar kvar tills jag åker ner till Jessica och hälsar på, hon fyller ju år den helgen så då ska vi fira henne hos hennes pappa. Ska bli roligt att träffa henne igen,det var ett tag sen sist nu.

Förresten så är jag inloggad på Tradera där jag håller på och lägger bud på löshår, men har förlorat två gånger igår var det någon som la ett bud i sista minuten så jag hann inte höja=( och samma idag men blev mycket dyrare idag så är glad att jag inte vann det, men nu har jag en chans kvar idag men den auktionen är inte slut fören halv elva ikväll så får se till att hålla mej vaken tills dess. Sen har jag även lagt bud på en ny vår jacka från POP åt Max, men den är inte slut fören den 6:e så vi får väl se vad den kommer upp i men det får MAX bli 250:- annars får jag leta vidare.

Nu ska jag iaf leta reda på någon bra film som jag kan kolla på och sedan kanske ta mej något att äta.

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0