Tredje Februari 2009

God morgon!

Nu borde jag egentligen sitta i en sal i skolan och lyssna på en föreläsning i mikrobiologi och jag hade verkligen tänkt att gå dit, men igår när jag hade lagt mej fick jag hemska smärtor i magen men trodde att dom skulle gå över tills idag. Så när jag vaknade strax efter åtta redo att gå upp så kände jag att det fortfarande gjorde ont så bestämde mej för att stanna hemma istället, det gör ont nu också men inte alls lika ont som det gjorde igår.

Så nu har jag krypit upp i sängen med datorn i knät och sitter här och bloggar, ska passa på att läsa lite andra folks bloggar också som jag gör varje dag, men sen ska jag nog ta mej upp och börja städa igen, sen ska jag diska också lämnade allt i diskhon igår duktigt va?

Dagens planer:  * Diska
                              * Städa
                              * Byta om och ta bussen ner på stan och träffa N
                              * Träna med syster på Nautilus ikväll 

Jag har ju inte direkt bråttom ska bara vare nere på stan till kvart över tre så det påminner mej om att jag borde kolla när jag ska ta bussen, vill inte komma allt försent, lite kanske inte gör ngt men kommer jag mycket försent så är det inte bra kan jag lova. Men igår när jag satt och chattade med N på msn så sa denna att det kanske inte var någon idé att vi träffades idag om jag bara skulle svara på frågorna från han/hon och inte säga något själv. Då blev jag lite arg att ha såna förutfattade meningar om en person som man aldrig har träffat förut är ju lite taskigt tycker jag.

Och nu kan jag äntligen säga yes nu har jag lite pengar igen:P min bror hade fört över lite eftersom jag betalade mammas resa när vi åktetill Gran Canaria sen så hade hon låat lite av mej förut. Alltså det låter kanske konstigt att det var min bror som jag fick pengar av då, men han var och köpte bil igår och då behövde han ha hand penning men hade inte så mkt så då fick han låna av mamma och sen fick jag tillbaka det=)

/ Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0