Tisdag 24 Februari 2009

God morgon!

Tänk att jag har vaknat tidigt i en hel vecka  nu det är helt otroligt med tanke på att jag dom föregående veckorna har vaknat mellan 12 och 13 så detta är ju jättebra, vaknade faktiskt redan 09.45 idag också men valde att ligga kvar och dra mig en liten stund innan jag gick upp.

Jag somnade faktiskt relativt tidigt inatt också med tanke på att vissa dagar har jag varit vaken till mellan 03 och 04. Men igår innan jag somnade så passade jag på att ta tempen eftersom jag kände mej varm och precis som jag trodde så hade jag feber, tog den nu på morgonen igen och den hade gått upp nu. Så ska försöka dricka en massa vatten så jag får ner den vill ju inte ha feber på Torsdag när jag ska åka till Jessica, förresten nu är det ju bara 2 dagar tills jag åker dit och 3 dagar tills hon fyller år.


Iaf innan jag skulle sova igår så passade jag på att läsa lite bloggar och den ena tjejen hade skrivit om fjortis bloggar, alltså såa tjejer som egentligen måste ha föräldrarnas tillstånd att blogga här på blogg.se, eftersom dom är under 15 år. Vissa av dessa tjejer hade iaf lagt ut nakna och lättklädda bilder på sig själva och även håller på och kallar varandra för en massa elaka ord och sen blir vänner och fortsätter göra så mot någon annan. Jag kan hålla med om att detta är helt sjukt att dom får hålla på så, skulle kunna finnas en gräns på vad man får lägga upp för bilder på sina bloggar också. Vissa av tjejern har iaf lyckats få blogga trots att dom inte har förälders godkännande medan andra har det och föräldrarna läser deras bloggar och till och med kommenterar på bloggen, det är ingenting om att det dom håller på med är fel.

Nu kurrar min mage som bara den efter frukost men någon sån har jag ju inte hemma så får leta reda på något annat som jag kan äta istället.


/ Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0