Söndag morgon..

God morgon!

Vaknade för en liten stund sen fast jag vaknadeäven runt 10 av att det lät ute i hallen men det var bara posten som kom med en massa reklam, måste komma ihåg att sätta upp ingen reklam tack lapp på dörren får ju så sjukt mycket reklam och jag bryr mej inte om att gå igenom den ens. Men iaf när jag vakande då så kollade jag ju så klart på mobilen och fick se att en kompis hade ringt vid 8.44 så trött som  jag var skickade jag ett sms om att inte ringa mej på morgonen då jag blir på dåligt humör då. Sen hade jag även fått ett sms av en annan kompis om att han bad om ursäkt att han inte svarat på mitt sms men att han hade varit ute och festat och satt i en taxi hem vid 05.10, jag blir bara ännu mer sur när jag vet att många vänner är ute och festar medan jag sitter hemma och har tråkigt, jag vill också ut och festa nu blev erbjuden inatt att komma till en kille i Hjo nästa gång och att han skulle betala taxi hem åt mej sen. Alltså det är ju inte så långt emellan men jag skrev att jag inte kunde låta honom betala den men han skrev att han struntade i pengar när det handlade om mej.

Jag kanske ska ta och fixa till mej lite grann och sedan gå ner till affären så jag får det överstökat hoppas att jag får tag på allt jag ska ha för isf blir jag väldigt nöjd. Ska leta reda på lite kläder och sätta på mej bara, lägger en bild senare så ni får se vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0