Skolan och paket..

Hej!

Idag har jag varit i skolan det var första och enda dagen den här veckan och nästa vecka är jag ledig så funderar på att åka upp till Dalarna tidigare än vad det var tänkt från början men får se hur det blir, kan ju alltid komma något som gör att jag måste stanna här till Torsdagen. Vi hade bara en föreläsning idag mellan 10.15-12 så efter det tog jag bussen hem och gick hem och kollade posten och gick sen till affären för att hämta lite paket som hade kommit till mej, så nu är jag klar med presenter åt mamma och sen en hemlig present till någon annan;) 

Orkade inte laga någon mat idag så tog och värmde på resterna från igår fast är lite hungrig nu igen eftersom jag bara har ätit en gång idag inte bra jag vet men det är svårt att äta när man inte är hungrig. Så jag ska nog gå och skära upp lite morotsstavar och äta det är iaf bättre än ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0