Sista inlägget för dagen 090225

God kväll!

Nu har jag suttit och kollat på både Greys Anatomy och Dirty Sexy Money och har även passat på att kolla vilken buss jag ska ta till tåget imorn och fick ställa om alarmet på mobilen till 7.40 ist för 08 eftersom jag ska hinna ut med lite sopor innan jag ska åka. Nu tänkte jag faktiskt gå och diska och sedan ska jag tvätta bort allt smink och gå och lägga mej och försöka sova så jag åtminstonde får sova några timmar innan jag ska upp imorn.

Men bara för att upplysa er så har jag ju datorn och mitt mobila bredbad med mej imorn när jag åker så kommer att blogga lite när jag sitter på tåget, tänkte passa på att ta lite kort så ni får se hur min resa går. Men måste först hitta kabeln till kameran och sedan komma ihåg att lägga ner laddaren till kameran också, vill ju kunna ta lite kort i helgen.

Fast egentligen för att kunna hinna med allt som ska göras imorn så borde jag väl gå upp ännu tidigare men det tänker jag absolut inte göra. Måste även duscha och raka benen och annat viktigt som behövs göras innan jag ska åka så får ta och fundera över om jag ska gå upp ännu tidigare än vad som är planerat eller kanske fixa det redan idag.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0