Sammanfattning

Hej!

Det blir ett natt inlägg från mej inatt igen eftersom jag har trevligt sällskap på msn som jag inte kan eller vill lämna än på ett tag, men får se hur läng till vi orkar men stänger nog av om en stund. Så nu har jag krupit ner i sängen och njuter av värmen under täcket medan det inte alls är lika varmt och skönt utanför.

Idag vaknade jag sent som följd av att jag inte somnade fören 06 inatt och precis när jag vaknat så ringer telefonen och jag som är hur trött som helst tar telefonen och svarar, men det var bara Jessica kan säga att jag var helt borta just då så blev inte så mycket sagt från mej, mest mm och okej. Det är inte lätt och vara pigg och prata i telefonen direkt efter att man har vaknat och inte sovit så himla länge heller. Så idag har jag iaf varit ner till affären och postat paketet till Johan, sen gick jag in och handlade sen glömde jag att gå förbi vid tvättstugan som jag skulle ha gjort. Har varit duktig och plockat ihop lite här hemma men jag är långt ifrån klar, men är iaf klar inne i garderoberna och i klädkammaren ska bara ta bort lite påsar som jag har där inne.

Imorn ska jag ta i tu med resten av lägenheten och se till att bli klar imorn också, fast det kommer säkert inte bli så men behöver få klart det, måste även dammsuga och torka golvet också så kan antingen sitta vid datorn eller tvn medan det torkar. Ska även iväg och träna med min syster imorn igen äntligen! vi har inte tränat sen före jul, men det har ju inte funnits någon tid för det så är väl helt logiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0