Natt inlägg...

Hej!

Jag skulle egentligen ha somnat redan vid 23 men då var det folk inne som jag bara fick lov att chatta lite med så tänkte stänga ner strax efter 24 när dom hade loggat ut och jag var verkligen trött. Men tror ni att jag stängde av dator då? haha nej nej jag la mej till rätta i sängen och började läsa lite bloggar och sedan gick jag ut på Youtube och kollade på lite olika bloggerskors video uppdate och vissa var riktigt gamla så det var kul att kolla på dem.

Men nu är jag trött så jag ska stänga ner alldeles strax har bara en låt som jag bara måste lyssna på innan jag stänger av, den här låten betyder så himla mycket för mej. Fick frågan av en person en gång om det var den enda låten som jag lyssnade på men så är det inte, men lyssnar på den här låten så mycket för jag har starka minnen till den och ibland vill jag minnas dem. Eftersom jag ändå inte kan somna än och inte kommer att ha tid att blogga något senare idag så kan jag skriva lite om vad som blir dagens outfit.

Ett par tjocka svarta strumpbyxor, svart midjehög kjol från Indiska, Mörkblå/ svart randig topp från H&M och en ljusblå kofta från Cubus. Till det ska jag nog ha mina svarta stövlar och så klart min täckjacka, eftersom det fortfarande är för kallt för att jag ska kunna ha min nya snygga skinnjacka.

Får se om jag kan lägga in en bild senare i helgen eller i början av nästa vecka. Tror inte att jag kommer hinna blogga på Lördag heller kommer säkert vara fullt upptagen under dagen och sen får jag ju besök på kvällen så då vill jag ju inte sitta vid datorn och vara osocial.

Ska ju egentligen och träna med syrran på Söndag men då är det så att hon jobbar dag och slutar inte fören 15 och jag och mamma tänkte att jag ska följa med hem till Dalarna på Söndag och då skulle vårat tåg gå vid 15.30 så det funkar ju inte att träna den dagen. Men på Lördag ska min syster och Ida till simhallen och bada men jag kan inte bada då utan funderade på om jag ska passa på att gå upp och gymma istället skulle varaväldigt skönt att få det gjort.

Nej måste lägga mej nu så jag iaf får sova en liten stund innan jag ska upp igen, men det är sjukt faktiskt för även om jag sitter och gäspar så känner jag mej ganska pigg så känns som att jag lika gärna skulle kunna gå in och duscha och sedan vara uppe resten av tiden, men vet inte vad jag skulle göra så länge. Det är ju inte roligt att sitta vid datorn när man inte har nå folk att prata med.

Nu säger jag God natt för första gången idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0