Natt inlägg

Hej!

Passar på att skriva ett inlägg medan jag ändå är vaken, sitter inloggad på både msn och tagged.com och får massa meddelanden, för många komplimanger från typ muslimska killar/män där dom skiver att jag har fina ögon och så vidare, men det kan jag själv inte hålla med om . Tycker att mina ögon är så himla vanliga här i Sverige så jag önskar att jag kunde ha bruna ist, tycker att det är så sjukt fint.

Nu är jag iaf ny klippt mamma klippte mej efter 21 och det tog inte lång tid fören hon var klar så sedan la jag mej i badet och efter det gick jag raka vägen upp hit och har suttit här sen dess, har även kollat efter lite fler jobb men det har inte kommit nått nytt än.

Nu orkar jag inte skriva nått mer är sjukt trött så ska gå och lägga mej strax.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0