Måndag 2 Februari

God morgon!

Idag är vi faktiskt lediga från skolan så jag ska passa på att städa idag tänkte att jag kunde vara så duktig, har inte gjort det på ett tag så när mamma kom och hämtade mej i lördags så blev hon ganska arg på mej och undrade vad jag höll på med. Dessutom hade jag fått en lapp i helgen om att dom skulle komma och sätta upp elmätare i alla lägenheter under den här veckan så då kan det ju vara bra att ha plockat ihop.

Ska även gå ner till affären och handla lite till mat ikväll och jag tror att det får bli tacos har väldigt mycket köttfärs hemma men sen är det ju gott också och lättlagat, så det fixar ju i princip sej själv medan jag städar. Till lunch blir det inget speciellt utan det får bli kräm och mjölk, köpte en väldigt god kräm i veckan dom har små förpackningar på konsum med äpple/päron kräm och den är så himla god.

Imorgon börjar vi inte skolan fören 10.15 så jag tänker passa på att sova ut då så tänker inte gå upp tidigare för att blogga bara så att ni vet det. Sen ska jag nog gå ner på stan under lunchen och äta något och om jag hinner så ska jag nog springa upp på Vero Moda och kanske köpa ett par jeans tajts till, köpte ett par i helgen och dom var så himla sköna använder dom nästan hela tiden. Eller inte hela tiden men använder dom både till kläning och tshirt eftersom jag tycker att det inte ens syns att det är tajts.


Nu ska jag kolla mina konton lite se om jag har fått in lite pengar från det jag har sålt på Tradera och sen gå ner till affären och hanlda.


/Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0