Lycklig men ändå orolig...

Hej!

Idag när jag vaknade och kollade på mobilen så hade det ringt två gånger från samma nummer och det var från ett ställe i Tibro kommun och de hade lämnat meddelande så jag ringde självklart upp dem. Så jag fick prata med en tjej som hette Lina, hon verkade riktigt trevlig och dom undrade om jag ville jobba hos dem i sommar under de första 4 veckorna, så alltså : V.26, 27, 28 och 29. Ska jag jobba hos dem i Tibro, men vi skulle höras mer imorgon så vi fick bestämma när jag ska gå min introduktion. Och det här är jag ju jätteglad över att jag har fått men på samma gång har jag en stor klump i magen som handlar om oro, hade nämligen fått ett mail från nån på skolan så hon ville att jag skulle ringa henne men jag tror att jag vet vad det handlar om, tror ärligt talat att jag inte kommer få gå kvar. Hur ska det gå med allt? med lägenheten, jobbet? Jag har absolut ingen aning och jag är så förtvivla d. Alla i min familj trodde att jag skulle lyckas med det här men nu kommer jag göra dem så himla besvikna och jag vill inte ens tänka på vad pappa skulle ha sagt, han skulle ha varit så besviken. Jag klarar inte av det här längre, vill bara lägga mej och somna om igen och sen vakna så visar det sig att allt bara var en hemsk mardröm, att pappa lever och det går jättebra för mej i skolan.

Så nu funderar jag ärligt på att ta en paus från bloggandet några dagar så jag får fundera på allt hur jag ska klara av det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0