Lite av varje...

Hej!

Blir ännu ett natt inläg från mej just nu så sitter jag och kollar runt på nätet lite om jag kan få tag på en snygg klänning till ett överkommligt pris som jag ska ha när jag ska festa. Sen sitter jag faktiskt och äter också blev taco paj eftersom jag blev så sjukt hungrig magen bara skrek


Nu måste jag vänta ett tag till fick ställa in den i micron igen för den var inte så varm. Egentligen hade det varit godare med hemma gjord paj men jag är alldeles för lat så här sent. Och förresten har jag inte varit ute och festat så det är inge fyllekäk utan var helt naturligt hungrig bara.  Och nu blev den alldeles för varm istället så får vänta ett tag till, varför kan det aldrig bli helt perfekt för?

Senare idag ska jag gå ner till affären och handla lite bland annat choklad blev så sjukt sugen när Jessica pratade om det tidigare ikväll. Sen ska jag kolla om jag kan få tag på potatis sallad och något gott att ha till skulle vara så himla gott. Sen även köpa gurka så jag kan dippa gruka och morötter imorn kväll medan jag kollar på tv, för imorn ska jag absolut inte missa tvn får bli min tv dag idag har inte kollat så mycket på tv under veckan faktiskt det är ovanligt för att vara mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0