Lättroad eller vad?

Hej!

Ibland kan jag faktiskt vara väldigt lättroad och därför har jag suttit inne på 
http://www.wordle.net/create  ocf fått fram mina senaste och mest använda ord här på bloggen, dessutom skrev jag in min bloggadress flera gånger så jag fick orden i olika format och färger och dessutom är det inte exakt samma ord på dom olika som jag fick upp.


Här är den första bilden som ni ser består den av mest mörka färger tsms med vitt.


Medan på den här andra bilden så är det lite olika färger.


Och på den här tredje är det svart bakgrund med blå, grön och röd text.

Alltså ser ni jag fick upp olika ord och olika bilder fast jag skrev in det alldeles efter varandra, visst kan jag vara lättroad när jag tycker sånt här e kul?

Nu ska jag faktiskt gå och sätta mej och kollapå lite tv och sen göra iordning lite mat så jag får något i magen idag, efter det ska jag väl sätta igång att packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0