Hemma igen..

Hej!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit borta i över 5 timmar, nu ska ni få höra vad jag har varit ute på;)  Började iaf att ta bussen ner till stan så jag kunde fylla på mitt busskort, sedan skulle jag ta bussen till Maxi men då skulle jag få vänta i 15 min så jag tog en annan buss som jag trodde skulle gå ungefär samma väg som en av dom jag brukar åka med. Men det gjorde den ju inte utan jag hamnade lång bort från Maxi så jag hoppade iaf av bussen och visste på ett ungefär vart jag var, så började att gå och gå och till slut efter att jag hade gått 1kilometer så var jag mitt emot Maxi iaf och var jättearg på mej själv för att jag inte hade lust och sitta på station och vänta på den rätta bussen.

Så gick jag in och handlade lite grejer som jag skulle ha, passade ju även på att köpa hårfärg men eftersom jag inte visste vilken jag skulle ta så köpte jag den färgen jag hade sist och sen en nyans ljusare, vill ju att det ska bli samma färg på hela håret. Så vet faktiskt inte vilken av dem som blir bäst, skulle kunna tänka mej att med den ljusa så kanske det ungefär lika som jag har i utväxten iaf. När jag satt på bussen hem sen iaf så smsade min syster om jag ville träffa dem på stan och fika så gick hem och la in maten i kylen och frysen och kollade när bussen skulle gå sen, men då ringde hon och sa att jag skulle komma hem till dem ist. Så åkte dit iaf så vi fikade lite, blev varmchoklad och smörgås.

Just det jag var in på affären nu när jag gick hem och hämtade ut mitt mobila bredband från Glocalnet och det funkar jättebra den lilla stunden som jag har haft det igång iaf, så ska ta det med mej när jag ska åka till Jessica på Torsdag:P

Nu ska jag laga lite mat har inte bestämt mej än för vad jag ska laga men blir nått gott iaf, köpte hem tsatziki från Maxi så ska nog göra iordning som jag kan ha den till. Älskar verkligen det skulle kunna äta hur mycket som helst.

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0