Helg problem...

Jaha nu skulle jag och en kompis försöka boka in en helg som vi kan ses och helst inom den närmaste tiden men då är jag uppbokad tre helger i Februari och Mars sen måste vi se till att det passar för oss båda.

19-22 Februari är hemma i Dalarna och hälsar på

26-1 Mars nere i Skåne hos Jessica och firar henne

27-29 Mars Fyller år så blir firad då.

Så den helgen som jag kan närmast är nu till helgen och det skulle väl passa bra då slipper jag tänka på att det är Alla hjärtans dag och slipper bli påmind om att jag är singel.

Nu måste jag fortsätta kolla på Lipstick jungle.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jo, men det är så himla dyrt. Men försöker leta fram en till ett bra pris. =)

2009-02-09 @ 21:53:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer

Ja, tyvärr är det så men jag ska lyckas hitta en till ett "Helt okej"-pris! :D

2009-02-10 @ 11:15:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0