Första tåget...

Hej igen!

Nu sitter jag på tåget till Göteborg och har redan kommit så långt som till Alingsås och allt går bra och det är riktigt skönt att få åka X2000 det är ju inte varje dag man får göra det. För alltid när jag åker tåg hem till Dalarna då är det ju för det mesta vanligt Sj tåg fast i vissa fall så kan det vara X200 men detta är väldigt ovanligt, det är så till Örebro. Och sedan från Örebro och till Borlänge eller Falun är det Tågkompaniets tåg och dom är verkligen inte bekväma förutom om man sitter inne i 1:a klass så klart men där är det för det mesta fullt.

Kommer fram till Göteborg runt 11.17 tror jag att det är och får vänta i lite mer än 10 minuter innan tåget ner till Lund går och det är väldigt skönt att inte behöva stressa för det behöver jag verkligen inte göra, har stressat alldeles för mycket tidigare så nej vill inte stressa nu.

Jag skrev förut att jag inte kände av att jag var trött men det har faktiskt börja att komma nu och eftersom jag inte har så lång tid kvar innan jag ska gå av så vill jag ju inte somna nu.


/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0