Dåligt humör..

Usch det här har faktiskt inte varit en sån bra dag faktiskt jag fattar inte hur man kan ringa någon 8.45 på en söndag jag blev ju fasen väckt av det men svarade aldrig men som påföljd av det så har jag varit sur och grinig hela dagen så har inte alls varit trevligt sällskap till dem som har messat eller skrivit på msn. Så nu vill jag bara sova och att ingen ska ringa tidigt imorn men det lär ju inte hända, det är alltid någon som ringer tidigt och väcker mej, snälla låt mej sova imorn!!

Fast jag behöver vara vaken före tolv imorn för jag har tvättid mellan 12 och 17 men jag har fått en annan tvättstuga än den jag är van vid:( brukar alltid ha turen och få ha den första tvättstugan men nu hade nån annan bokat den så får ta den andra ist, hoppas att tvättmaskinerna är lika iaf. Ska nog se till att gå upp ungefär vid 11 så hinner jag sortera tvätten så det bara är att stoppa in den i maskinen när jag kommer ner. Ska även passa på att dammsuga och torka golvet imorn också och sen ska jag sortera om mina kläder igen ska hänga upp lite mer kläder inne i klädkammaren så har jag bättre koll på vad jag har.

Jag fick reda på en jättebra sak idag:P min syster ringde och berättade att hennes svärmor hade frågat om jag fortfarande var intresserad av att jobba på hennes jobb i sommar, hon jobbar på habiliteringen i Tibro men med gamla då. Och självklart så sa jag att jag var det så chefen skulle ringa mej någon dag och om jag är intresserad så låter det som att jag kommer få det, men det handlar bara om tre veckor men då ska jag kombinera det med jobbet som jag har uppe i Falun. Det blir helt perfekt och så ska jag och mamma kolla om vi kan åka utomlands en vecka innan jag ska börja jobba, isf tänkte vi att vi skulle åka veckan före midsommar.

Är som sagt ledig från skolan imorn och även på Tis men på Ons ska jag till skolan igen, men vi har mest föreläsningar så det är ganska slappt faktiskt är ingen som kollar närvaro fast dom ska göra det men är duktig och går ändå, okej vissa gånger kanske jag inte går men allt finns och ladda hem på hemsidan så missar man en föreläsning så är det ingen fara.

Tror att jag ska försöka somna tidigare idag än vad jag har gjort dom senaste dagarna men det är verkligen svårt när man inte kan sova och sen när man har sånt trevligt sällskap som jag har=)

Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag åker ner till Jessica och hälsar på:P Det ska bli riktigt kul. Sen är det ju även 11 dagar kvar tills jag och mamma ska på Melodifestivalen eller förresten får se vem jag får med mej mamma är inte så himla sugen efter gårdagens fiasko som hon kallar det. Men min brors sambo erbjöd att hon kunde följa med ist så jag försökte övertala mamma att vi skulle göra så, men hon sa att vi fick se skulle få med mej någon iaf.

/Bea

Kommentarer
Postat av: gabbi

fin blogg du har :)

2009-02-09 @ 12:39:35
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0