Blandad kompott...

Hej!

Nu sitter jag här i sängen och kollar runt lite på nätet tänkte faktiskt slå av datorn om en liten stund eftersom jag redan känner mej trött och behöver få sova inatt eftersom jag ska städa frysen imorn och sen iväg på en "jobb" grej, vill ju inte se allt för sliten ut när jag kommer dit och ska lämna mina papper till dem som är där. Sen är det ju lite information så jag vill ju orka lyssna på det också, vill ha så mycket information som möjligt nu när jag verkligen behöver ett jobb.

Till middag blev det iaf nått så enkelt som egen hamburgare i pitabröd och tzatsiki till det, det var sjukt gott så är stolt över mej själv som ställde mej och lagade mat idag. Det var ju första gången på jättelänge men jag tycker att det är jättetråkigt att laga mat till mej själv skulle vara annorlunda om man hade någon annan att laga mat till och sen ha någon att äta med också.

Nu har jag inget mer att skriva men jag skriver imorn efter att jag har kommit hem från mötet.

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0