090226 Uppdatering...

Hej!

Nu sitter jag på det andra tåget och vi har åkt i nästan 50 minuter och är redan nere i Varberg, ja det är ju väldigt långt ner för mej som är uppifrån Dalarna egentligen. Fast jag ska ju så klart ännu längre ner och är riktigt duktig på att fota lite så ni får se hur det ser ut där jag åker, passade på att ta lite kort hemma i Skövde när jag väntade på tåget och sen tog jag förresten inge mer kort fören nu när vi kom till Varberg men det är ju inget speciellt att kolla på så, men lovar om det kommer något riktigt intressant eller kanske rent av snyggt att ta kort på så tar jag fram kameran och fotar en massa;)

Nej nu ska jag kolla vidare på nätet om det kanske har kommit upp några fler jobb på Ams eller Offentliga jobb som jag kan söka. Samtidigt sitter jag och lyssnar på en massa musik på Youtube visst har jag musik på datorn men här är det ju en massa musik som jag inte har. Bland annat på Takida med Handlake village och en massa låtar av Britney Spears, men så klart mest Womanizer:P

Hör av mej senare/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0