Väntar

Hej igen!

Just nu gör jag inget speciellt slog precis på tvn igen och det är efter 10 på 4an eller ja det tog slut alldeles nu, jag sitter egentligen och väntar på att klockan ska bli 12 så att jag kan gå ner till tvättstugan och sätta igång dom första maskinerna.

Har på mej mina nya pumps också som jag tänkte passa på att gå in lite nu när jag ska gå ut en stund, har gått i dem lite här hemma men det är så svårt att gå in dem när man inte har så mycket att gå på. Till dem har jag iaf på mej mina jeans leggings och till det en enkel t-shirt, tänkte även ha min skinnjacka på mej till det eftersom det är så himla skönt ute nu. 

Efter att jag har tvättat klart så ska jag ta bussen hem till min syster eftersom jag ska äta middag hos dem och sen ska jag passa barnen medan min syster ska på Me&I party (alltså klädparty med mest kläder för barn men även för mamma och pappa). Och hennes sambo kommer hem någon gång mellan 18 och 19 så det blir inte så sent som jag kommer hem ikväll och då ska jag packa klart. Visst har jag inte ens börjat att packa ner någonting än men ska ta och göra det medan jag ändå väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0