Väder

Yes! Kollade precis vädret på SMHI´s hemsida och det visar att det ska bli fint väder hela helgen och det låter väldigt bra, för på Lördag ska vi på Rättviks marknad och då skulle det bli runt 19 grader och det är rätt hyfsat eller nej förresten det är helt otroligt att det ska bli så varmt för en gångskull när jag är hemma. Och på Fredag ska vi ju åka upp till stugan och då skulle det också vara 19 grader så ska njuta av solen och värmen så länge som jag är här uppe. Fast vädret idag såg inte lika lovande ut för det visade att det var 14 grader och regn i Falun och jag hoppas på att det inte regnar när jag är framme för har bara min skinnjacka och den håller ju inte så bra mot regnet.

Nu är det bara 21 minuter kvar tills vi ska vara i Borlänge så ska väl snart ta och packa ner datorn så det bara är att gå av när tåget stannar. Men har iaf resväskan med mej vid min plats nu så det går iaf fort att stoppa ner grejerna.

Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Borlänge, usch då. ;)



Alla platser har bra och dåliga minnen, eller många i alla fall, det gäller bara att bortse från dem eller ta tag i dem så fungerar det. Jag har haft det väldigt svårt i Leksand ett tag men har valt att ignorera det och fortsätta LEVA, för det är det viktigaste. Men indeed, strandpromenaden är fantastisk; speciellt en varm sommardag! :D

2009-04-29 @ 17:13:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0