Vackert väder

Hej!

Just nu sitter jag ute på balkongen och njuter av det fina vädret som vi har här men det verkar som att det är lika fint väder i nästan hela Sverige, ringde mamma för en liten stund sedan för att jag skulle retas lite men dom hade också fint väder och varmt. Så det gick ju inte så bra men när vi inte har så bra väder så har vi ändå varmare än vad dom har där uppe i Dalarna så det är så himla skönt att bo här nere och inte ha så jättekallt när det är vinter.

Tyvärr så har jag ju inte sol på min balkong hela dagarna utan den försvinner någon gång vid 13 eller 14 så då får jag väl gå in och ta tag  i disken som jag lät stå igår, var så himla trött så gick raka vägen in i sängen och la mej.  Men idag ska jag iaf ta och diska även om det inte är så roligt så är det något som behövs göras och det tar ju faktiskt inte så himla lång tid när man är ensam.

Har även suttit här ute och läst i våran bok som vi har : Den Grekiska övärlden  och har hittat lite fler ställen som vi absolut måste åka till närmvi är på Kofu, fast får väl se hur mycket vi hinner med. Har ju som jag skrivit tidigare bestämt att vi måste åka och hälsa på Nicos och äta på hans restaurang i Moraitika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0