Sista inlägget

Hej!

Sitter i soffan och kollar på Sex and city men ska snart gå och lägga mej eftersom jag ska upp rätt tidigt imorn men kan ju vara skönt att få sova lite längre inatt än vad jag gjorde natten till idag.

Har ju städat i garderoben idag och är inte riktigt klar än men det ser riktigt bra ut och snart kommer det se ännu bättre ut, för tänkte gå in på Ikea och kolla på lite förvaring som jag kan ha inne i klädkammaren. Sen behöver jag även ha en skohylla för har ingen just nu och har så mycket skor att det bara ser stökigt ut om dom bara står på golvet.

Var faktiskt duktig och satte upp dom nya gardinerna i köket och det blev faktiskt riktigt fint, men ska nog gå in och kolla på en till gardin som jag kan ha till dem jag satte upp. För det var panel gardiner och det blev väldigt lite i fönstret just nu. Och självklart så var dom i färg så att dom passade ihop med resten av grejerna där inne, eftersom bordet är svart och stolarna är röda och även vattenkokaren är röd, så allting matchar nu och det ser riktigt bra ut.

Funderar faktiskt på om jag ska ta och ha storstädning någon dag under helgen och även ta och torka fönstren för det har jag inte gjort en enda gång sen jag flyttade in i Oktober. Skulle ju vara välbehövligt och sen funderar jag på att kolla om det finns någon tid så att jag kan tvätta inte för att jag har så mycket tvätt men skulle vara bra att få det tvättat så att jag kan kolla igenom vad jag ska ha med mej när vi åker till Korfu.

Shit alltså är så himla trött att jag inte vet vad jag ska skriva så det här får duga för idag.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0