Blandat...

Hej!

Var ju iväg och tränade med Therese idag men innan det så tog jag bussen ner på stan för att gå in på apoteket och köpa solskyddsfaktor så jag kan sitta ute och sola på dagarna när det är fint väder. För jag märkte redan efter dom 2-2,5 timme som jag satt ute idag så brände jag mej lite så smörjer hellre in mej än blir alldeles röd. Men när jag kom dit så var det stängt för dom hade stängt redan vid 13.30 och jag kom vid 14.15, så istället gick jag in på hälsokosten för att köpa "soltabletter". Det är iaf tabletter med beta karoten som hjälper till och bygga upp så att jag inte bränner mej lika lätt eller inte alls när jag solar, har användt dom förut och det funkar faktiskt riktigt bra. Sen var det dags att gå in på H&M och köpa solskyddsfaktor men dom hade ingen som jag ville ha så gick in på Åhlens istället och köpte där.

Sen funderade jag på att gå in på Waynes och köpa en Chai latte och ta med men bestämde mej för att inte göra det för tycker inte att deras är så god att jag vill lägga ut 32:-. Så gick till gymmet iaf och kom dit ungefär 10 min innan Tessa skulle komma så satte mej på en bänk utanför och solade lite till. Sen så kom hon aldrig så bestämde mej för att gå in och kolla om hon var där inne men det var hon så klart inne så började att byta om och när jag i princip var färdig klädd så kom hon. Vi bestämde oss iaf för att bara gå på bandet idag och det gjorde vi och gick där i lite över 30 minuter och det kändes riktigt skönt.

Åkte med Tessa hem till dem för att ta bussen därifrån och så klart såg Ida mej när vi kom och hon frågade om jag skulle med dem på farmors kalas och när jag sa att jag skulle hem så blev hon arg och sa Nej det får du inte. Men jag var ju inte bjuden så fick snällt sätta mej på bussen och åka hem istället.

När jag väl kom hem så fick jag en hemsk huvudvärk och kan mycket väl tänka mej att det är min migrän som är påväg att komma tillbaka igen, har haft turen att inte känt av den på länge nu. Så har inte gjort så himla mycket sen jag kom hem var bara in i tvättstugan och bokade en tvättid tills imorn så hoppas på att jag hinner tvätta och få allt torrt imorn. Det skulle verkligen vara skönt för då kan jag bara fokusera på städningen i fortsättningen. Har ju naturligtvis lagat mat också och orkade inte ställa mej och göra något avancerat så fick bli pommesfrites och korv men det blev gott iaf, till det så drack jag en smirnoff ice så himla gott.

Har suttit och kollat på Robinson också och blir alltid lika förbannad när det gula laget vinner för tycker inte att dom är värda det och sen tycker jag inte om vissa personer i det laget heller. Men nu ska ju dom som bodde i träsket iaf få flytta och på reklamen om vad som händer nästa vecka så får man se att dom kommer till en strand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0