Blandat

Hej!

Kom hem för en liten stund sedan men ska snart gå igen för ska gå ner till affären och kolla om dom har något gott som jag kan laga till och äta ikväll, är sugen på nått gott kött och sen ha klyftpotatis och sås till det sen. Men får väl se vad dom har först me någonting borde dom ha som jag kan laga till, ska även komma ihåg att hämta ut mitt paket när jag ändå är där för det kom i Måndags men hann aldrig hämta ut det då och kände inte för att gå dit igår när jag hade kommit hem.

Men iaf tog ju bussen ner på stan på förmiddagen eftersom jag skulle fixa ett nytt pass eftersom jag inte kan hitta på mitt gamla pass och det gick hur bra som helst och hon på Polisen sa att jag bara behövde anmäla mitt pass borttappat innan jag kunde hämta ut det andra. Så fick ett nummer som jag kunde ringa för hon trodde att dom som hade hand om sånt var på lunch men jag hade turen att den polisen inte hade hunnit gått på lunch och han var hur trevlig somhelst och skojade en massa med mej. Men innan jag fick komma fram så kom det in en jättesnygg kille och frågade om det inte var några kölappar men jag sa att det inte var det utan att det var bara att sätta sej och vänta. Lagomt till det var min tur så kom killens kompisar och den ena såg också rätt bra ut, det är inte ofta man ser snygga killar hos polisen. När jag skulle till och gå hörde jag iaf vad killen hade för ärende dit, han ville anmäla en misshandel, det lät ju verkligen inte bra.

När jag var klar där så gick jag till skolan och hade oturen att föreläsningen redan hade hunnit börja så därför smög jag in och fick sitta längst bak, vilket inte är bra för mina ögon för måste anstränga mej så himla mycket då, även om jag använder mina glasögon. Efter att föreläsningen var slut så gick jag ner på stan igen och kollade lite i affärer sen bestämde jag mej för att gå in på systemet och handla lite gott att dricka, måste ju passa på nu när jag har fyllt 20 och får handla. Blev iaf några cider och en flaska vitt vin så nu har jag något gott att dricka till middagen ikväll, ska bli riktigt gott, brukar börja med en flaska cider medan jag lagar maten.


Nu kom jag på att jag måste berätta att vi var in på Panduro i Örebro igår och jag köpte en smyckes sats så man kan göra halsband, örhängen och armband och började lite smått när vi kom hem igår och har hunnit göra en massa grejer eller har gjort mest armband men blir riktigt nöjd med demhar även hunnit göra 2 eller om det är 3 olika halsband också. Sen har jag gjort 3 olika par örhängen men ska göra många fler när jag kommer hem från affären för tycker att det är så himla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0