Dagen

Hej!

Just nu sitter jag och tittar på Gossip girl och innan det så kollade jag självklart på One tree hill. Jag och mamma åkte ju som sagt hem till min syster efter 10 imorse och var där och åt lunch och umgicks med resten av familjen ett bra tag. Tog ut Hoppe så han fick komma ut och springa runt på gräsmattan ett tag, fast han stannade och grävde en massa hål nästan hela tiden. Sen gick vi in och mamma började med maten medan Tessa och Ida skjutsade Christian till golf banan. Det blev lax och potatis och romsås till, det var så himla gott men slutade när det var som godast annars hade jag kunnat ätit hur mkt som helst. När vi hade ätit klart så skulle mamma åka hem och Tessa och Max skulle gå in och duscha eftersom han hade potatis och sås i hela håret och i öronen. Så han kom ut i hallen helt naken och gav mamma en stor kram sen åkte hon hem. ( Max är iaf min systers lilla 2åring och Ida är hans syster som är 4år.)

Ett tag efter att dom hade duschat så la jag och Ida oss på soffan och läste: när Findus var liten och försvann och när jag hade läst klart så såg jag att Ida hade somat så låg kvar där med henne en liten stund och sen gick jag till min syster i köket. Men då skulle hon precis åka till jobbet så tog fram tvättställningen och hängde tvätten sen var det dags att väcka Ida. Men hon blev verkligen inte glad utan blev jätteledsen och grät och då väckte hon ju Max och han blev också ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0