Uppdatering

Hej!

Åkte ner på stan strax före 12 för att gå in på Willys och handla lite mat och den här gången fick jag med mej allt hem som jag skulle ha, för ibland så är jag så duktig att jag brukar glömma några saker och vissa gånger så har jag glömt hälften av det som skulle köpas. Men det gick väldigt fort att handla iaf för jag var nere på stan 12.10 och vid 12.30 så stog jag och väntade på bussen hem igen så det tycker jag var riktigt duktigt för att vara mej. Men kan tänka mej att det var för att jag hade gjort en handlingslista för annars så går jag runt och funderar vad det är jag ska handla.

Så nu sitter jag här ute på balkongen och njuter av den lilla solen som skiner in här, för den är i moln just nu men det är varmt ändå och sen står den helt fel på himlen just nu för att jag ska få sol på hela balkongen. Så på morgonen så skiner solen ända in i lägenheten. Förhoppningsvis kan jag snart sitta ute på balkongen och äta frukost utan att behöva frysa, vad skönt det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0