Tisdag

Hallå!

Kom faktiskt precis hem för vid lite innan 10 så ringer telefonen och då är det min syster som undrar om vi skulle åka och träna idag och då tyckte hon att det var bättre att träna innan lunch än efter som vi alltid brukar ha gjort förut när hon ska iväg och jobba kväll. Så gick iaf upp och började packa ner träningskläderna i ryggsäcken och sen klädde jag på mej och sminkade mej och sen gick jag ner till "centrum" för att ta bussen hem till Tessa. Fick sitta ute på deras trapp en liten stund innan hon kom hem för hon var iväg och lämnade barnen på dagis men jag klagade inte för det för det var riktigt skönt där ute. Dessutom så gick jag och hälsade på Hoppe det första jag gjorde när jag kom dit och han kom fram och nosade och så gav jag honom lite gräs och äta och det smaskade han i sig med stor aptit.

När syster kom hem så började hon packa ner sina träningskläder men sen fick hon för sej att hon skulle boka tid för färgning när hon hörde att jag hade bokat en tid för klippning alldeles innan vi ska åka till Korfu. Så det gjorde hon iaf och sen fick hon se att det blev fel dag och då fick hon lov att ringa och ändra det, och efter många om och men så kom vi iaf iväg.

Väl på gymmet så började vi med att gå på löpbandet och bestämde att vi skulle gå 1,5 km och det gick på lite under 20 minuter och efter det så hade jag otroligt nog krafter kvar, för annars när vi går på bandet så länge så är jag helt slut i benen men inte idag:P Efter det så började vi med våra övningar på maskinerna och när vi var klara så gick vi in och duschade. Efter det så skulleTessa skjutsa hem mej för ovanlighetens skull, annars så får jag ta bussen hem även om hon själv ska hem och dom bor typ 20 min gångväg ifrån mej. Men först så skulle hon åka in på statoil och tanka och då fick jag gå in och köpa något att äta till henne och när jag kom ut så åkte vi hem. Eller ja det var iaf vad jag trodde för när vi kom till korsningen in till mej så körde hon förbi och jag sa att det är ju här du ska in, och Tessa sa: Ja det vet jag väl. Och sen fortsatte hon och köra så vi kom till Västra Ryd och kollade lite där, men till slut så skjutsade hon hem mej och sa att vi skulle höras senare i veckan om träning.

När jag var påväg in så kom jag på att jag skulle hämta barnen på dagis vid 15.30 så nu får jag inte glömma det och sen måste jag komma ihåg att ta rätt nyckelknippa för annars så kommer inte vi komma in hemma hos dem och det tror jag att vi vill göra.

Nej nu ska jag ta och ringa till ett av ställena där jag ska jobba i sommar för dom hade ringt tidigare och ville prata schema för sommaren med mej, men har bara inte haft tid att ringa tillbaka och när jag ringde för en liten stund sedan så hade tjejen jag skulle prata med gått ut på rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0