090424

God morgon!

Vaknade för en liten stund sedan och sitter i soffan just nu och kollar på Våra bästa år som började nu, när det är slut så ska jag ta bussen ner till stan för att gå till polisen och skaffa ett nytt pass eftersom jag inte kan hitta mitt pass. Trodde att det låg hemma hos mamma eftersom jag hade det när vi var till Gran Canaria så trodde att det låg tillsammans med mammas pass och alla våra papper. Men jag kunde inte hitta det någonstans så tänkte att jag skulle leta här hemma men hittade inte det här heller, så därför ska jag gå till polisen idag får göra det direkt sen eftersom dom stänger klockan 15 idag. Jag kan tycka att det är en riktigt dum tid att stänga på med tanke på att det är så himla mycket folk som jobbar och går i skolan som kanske inte har möjlighet att komma iväg en stund.

Efter att jag har varit där så går jag direkt till skolan för att lyssna på en föreläsning på 1,5 timme och när den är slut så tar jag bussen hem och lagar något gott att äta. Just det måste gå in på affären och köpa bland annat mjölk och något pålägg för vill kunna göra Chai latte nu när jag har köpt hem te till det. Just det måste ta och kolla på tågbiljetter till i Maj också måste bestämma mej för när jag ska åka och om jag ska åka till Arlanda eller till Borlänge. Alltså visst det är mycket billigare för mej att ta tåget till Borlänge än vad det skulle kosta för mej att åka till Arlanda men det handlar om tid också så iof sitter jag hellre på tåg till Arlanda i 1timme och 38 min än att sitta på ett tåg till Borlänge i 4-5 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0