090428

God morgon..

Sitter i skolan just nu hann inte skriva något inlägg imorse innan jag åkte till skolan men passar på att göra det nu, visst jag sitter på föreläsning så borde koncentrera mej på den men jag kan allt det han pratar om sen innan för vi pratade om det på gymnasiet. Vissa föreläsningar känns faktiskt ganska onödiga att gå på ibland som den här tillexempel när jag redan kan allt som dom pratar om, men visst då får jag en chans att känna mej duktig vilket inte händerallt för ofta i skolan.

Det är ju Valborg och 1a Maj nu senare i veckan så hade först tänkt att jag skulle åka hem till Dalarna men ändrade mej när jag såg biljettpriserna men nu har jag ändrat mej igen för att jag kom på att det är Rättviksmarknad till helgen och vill gärna gå på den, även om jag kanske inte köper något. Sen funderar jag på att höra med mamma och vi inte kan åka till kyrkogården på Fredag till pappas grav eftersom han skulle ha fyllt år då, kommer säkert kännas väldigt konstigt att komma dit igen efter 8 månader men tror att jag klarar det.

Ska även höra med mamma om vi kan äta Thai mat har varit sugen på det så himla länge men det har bara inte blivit av att vi har ätit det, vi har alltid beställt på ett ställe i Dala-Floda men vet inte hur dom har öppet nu över helgen så kanske vi ska testa och göra thai mat istället.

Nej nu ska jag ta och fortsätta att lyssna på föreläsaren, så tar och skriver senare idag eller ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0