Uppdatering

Kom precis från tvättstugan och det verkar ta mycket längre tid att tvätta än vad jag hade trott, eller ja själva tvättningen tar lika lång tid som jag trodde men det är torkningen som tar tid. Det blir ju inte torrt fast jag har tvätten i tumlaren i 40 minuter på varmaste och det konstiga är att dom nya sängkläderna var torra på ca 10 min i tumlaren.

Nej nu ska jag ta och gå in i klädkammaren och hänga in lite kläder som ligger kvar i påsarna från förra gången jag tvättade, för i Fredags när mamma kom så hade hon med sej klädhängarna som jag köpte när vi var på Ikea i Valbo. När jag är klar med det så ska jag gå in i badrummet och se över kläderna som ligger i korgen där inne om det är sånt som ska hängas in eller om det ska packas ner och ställas ut i förrådet.

Efter att jag är klar med det så ska jag gå ner till tvättstugan igen och känna om det som ligger i tumlaren är torrt och om det är det så lägger jag in sängkläderna som jag stoppade i tvättmaskinen alldeles nyss. Sen ska jag även ta och gå in i torkrummet och känna på klänningarna som hänger där inne eftersom jag inte vet om jag törs lägga dem i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0