Uppdatering

Hej!

Sitter hemma hos min syster just nu och har precis ätit lunch eller ja så mycket till lunch var det väl inte åt bara en risifrutti men fick i mej någonting iaf och det är väl det som är huvudsaken. Therese och Max kom precis hem efter att ha lämnat Ida på dagis och Max berättade att vi skulle gå till lekparken efter att Therese hade gått till jobbet, sen måste vi även komma ihåg att vi ska hämta Ida på dagis mellan 15.30 och 16, men det ska nog gå bra.

Så nästa inlägg blir nog skrivet ikväll tror jag annars om jag inte hinner göra det då så skriver jag imorn funderar ju på att åka hem till Dalarna imorn om det finns biljetter annars går jag till skolan. Om det inte finns biljetter då åker jag på Torsdag istället har ju ändå inget att göra här hemma så kan lika gärna åka, fast ska kolla priserna innan jag bestämmer mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0