Uppdatering

Hej!

Nu sitter jag här i soffan och håller på och kollar på tågpriser och tider men det är sjukt att det ska kosta så himla mycket att åka tåg. Har kollat upp en massa olika alternativ och det absolut billigaste är att jag tar tåget upp till Borlänge när vi ska åka till Korfu, men då måste jag sitta i Örebro i öven 1 timme och vänta på tåget där och det är inte så himla kul. Har även kollat på om jag skulle åka direkt till Arlanda men det är sjukt dyrt och sen har jag även tittat på om jag skulle ta tåget till Stockholm och ta Arlanda express eller flygbussen ut till Arlanda men än har jag inte hittat ett rimligt pris. Men får som sagt fortsätta och leta tills jag vet hur jag ska göra för åker jag till Stockholm eller Arlanda lite tidigare så hinner jag äta något innan dom andra kommer för dom skulle jobba heldag då och mamma sa att vi kunde räkna med att dom var framme mellan 21 och 21.30. Så får kolla priserna igen och sen bestämma hur jag vill göra, för åker jag till Borlänge hinner jag inte få något att äta.

Ska väl snart gå in och börja diska men det är ju så himla tråkigt, men när jag är klar med den så måste jag gå in och duscha så jag får bort solkrämen som jag smörjde in mej med idag. Bränner mej väldigt om jag inte använder solskyddsfaktor så därför köpte jag ju en på stan förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0