Uppdatering

Hej!

Nu har allt främmande åkt hem och jag sitter här ensam i mammas vardagsrum eftersom Therese gick in och skulle lägga barnen och mamma sitter uppe vid datorn. Vi hade räknat med att vi inte skulle vara lika många ikväll som vi var igår men det var vi nästan för igår var vi 12 och idag blev vi 11 så det var ju nästan lika många. Men nu är det slut med kalas för den här gången och imorn åker vi hem till Skövde igen men ser inte fram emot att komma till en tom lägenhet, hade varit så skönt om man hade nån som väntade där hemma. Men så är ju inte fallet för mej och kommer säkert dröja ett bra tag till innan det kommer vara så också, för på kärleksfronten så står det helt still för mej har gjort det ett bra tag nu. Skrev ju i Söndags att jag skulle äta middag med en kille nån helg framöver men orkar inte bry mej om honom längre för han säger att vi är så olika och därför tvekar han om vi skulle passa ihop. Och sen tycker han att jag måste öppna mej mer för att det ska funka och när jag börjar göra det så slutar han höra av sej igen och då kommer minnena tillbaka varför jag inte vill öppna mej så mycket för en kille, inte fören jag är säker på att han känner lika.

Men imorn då så ska vi försöka åka rätt tidigt eller ja det betyder att vi ska åka efter frukost och det är väl någon gång mellan 9 och 10 så blir ungefär som i Tisdags. Tror även att vi skulle stanna till i Örebro på hemvägen för det lät som att Tessa ville in och köpa Chai te på Espressohouse och det finns inne på Marieberg. Deras Chai- latte är ju så himla god som jag har skrivit ett antal gånger förut och när jag och mamma åkte till Skövde efter påsk så köpte hon chai te där så nu har vi gjort en massa Chai-latte här hemma. Så ska köpa det imorn så kan jag göra Chai-latte och dricka när jag vill.

Därför hinner jag inte skriva något imorn på dagen men kommer antagligen ett inlägg imorn kväll eller som värst kommer det på Fredag beror på vad jag hittar på när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0