Uppdatering

Hej!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på nätet medan mamma jobbar, gick på lunch strax före 12 och var klara lite före 13 och då gick vi in på kontoret men sedan gick vi ner till ett Café som ligger inne i gallerian här nere och köpte oss en varsin Chai-latte. Den var rätt så god mycket godare än den som vi drack på Waynes förut men inte godare än den på Espressohouse, den är helt underbar.

Har även passat på att kolla lite tåg tider och priser tills jag ska åka upp i Maj när vi ska åka till Korfu skulle ju egentligen ha åkt med Therese och dom till Arlanda men hon får inte ledigt och därför måste dom åka på natten och då kan jag inte åka med dem för jag skulle inte hinna med vårat plan då. Så därför tänkte jag att jag skulle ha tagit tåget upp till Arlanda men när jag kollade priserna så tänkte jag om och kollade på priser till Borlänge istället och det skulle bli mycket billigare, för till Arlanda skulle det kosta runt 400kr medan till Borlänge så skulle det kosta runt 200 kronor så känner att jag hellre lägger mindre pengar på det och spar pengarna istället.

Snart ska Therese, Ida och Max komma hit och hälsa på och sen hade jag tänkt att åka med dem hem igen, eftersom mamma ska på hembesök lite senare på eftermiddagen, hade ju egentligen varit jätteroligt om jag hade fått följa med men förstår ju att det inte går. För hon ska till ett gruppboende här inne i stan och jag har varit på praktik där och och hade väldigt roligt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0