Uppdatering

Okej det här med städningen kanske inte går så jättebra för mej men funderar på att forsätta städa nu fram tills City akuten börjar eller ja måste sluta lite före det, för måste hinna göra iordning middagen också men tror att jag ska kunna hinna med allt som ska göras här tills dess. Var ut med lite grejer till förrådet tidigare och passade även på att lägga ut mina vinter jackor för dom tror jag inte behövs längre, fast kanske skulle ringa mamma och höra om jag behöver jackan nu när vi åker upp eller om det räcker att ha vår jacka då.

Nej nu ska jag väl slita mej härifrån och gå och fortsätta att städa men har fortfarande samma mål att det ska bli snyggt och fint här hemma när jag har städat klart, förhoppningsvis blir jag klar annars får städningen fortsätta på Torsdag när vi kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Haha, du tycker det! Jag har en idé på gång, men då ska jag vara nykter. ;) Men får se när jag tar mig tid att göra den. :)

2009-04-20 @ 19:29:47
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0