Uppdatering

Hej!

Mamma kom hem för lite mindre än 1 timme sedan och då började vi med maten, eller ja satt på pastan och värmde på köttfärsen och sen när det var klart så satt vi oss och åt. Medan vi gjorde det så kollade på Cops på 6an och sen när vi hade ätit klart så kom elektrikern så nu håller han på och fixar med belysningen inne i köket. Nu kom min bror och hans sambo för att dom ska hjälpa mamma att tapetsera inne i kökek, dom hade tänkt att göra det imorn men då kom mamma på att hon skulle på afterwork.

På Cops alldeles nyss visade dom hur poliserna grep en kortväxt man i Las Vegas för att han gick runt på gatorna och gjorde olika konster för att underhålla folk, detta gjorde han bara för att han var hemlös. Men poliserna visste ett ställe inne i stan där dom anställde kortväxta personer så dom tog med honom dit och han fick visa upp det han kunde och fick ett jobb direkt. Så allt löste sej till det bästa och alla var nöjda, för poliserna tyckte att det var onödigt att dom skulle gripa honom gång på gång.

Nu ska jag ta och gå upp och hämta våran bokningsbekräftelse på resan och sen hade jag tänkt att jag skulle ta och kolla på novairs taxfree sida om det finns något som man ska beställa till ut eller hem resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0