Torsdag

Hej!

Vet inte vad jag ska skriva men kan ju börja med att jag vaknade inatt och mådde dåligt höll på och hostade så jag trodde att min medicin inte skulle hjälpa men gick iaf upp och tog en sked ventoline och det gick över. Men det var slut så började jag och nysa jättemycket sen så frös jag så tog febertermometern och hade 38 graders feber och det sitter fortfarande i. Så ska ta det lugnt idag men ska nog försöka ta mej ner till affären och hämta ut mitt paket som hade kommit idag, beställde grejerna för ett tag sen men eftersom jag inte fick någon bekräftelse så trodde jag att det hade blivit något fel och att jag inte skulle få det.

Ska även försöka laga lite mat idag vilket jag inte har gjort på några dagar nu men vet inte riktigt vad jag ska göra för något men ska iaf bli något gott så att jag kan äta.

Nej ska nog lägga mej i soffan en stund och vila för mina armar skakar och det känns absolut inte bra, men innan jag gör det ska jag gå och fylla på min vattenflaska så jag har något att dricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0