Städning

Hej!

Lunchen blev inte så lyckad idag för jag passade på att köpa en paj på affären när jag ändå var där så att det skulle gå fort så jag kunde börja med städningen men usch den smakade inte alls gott men lyckades få i mej ungefär halva iaf. Sen började jag att städa och det har gått riktigt bra faktiskt har hunnit med att vika ihop och lägga in en massa i garderoberna och sen har jag tagit en massa skräp som jag hittade på och lagt dom i kassar som jag ska gå ut med lite senare. Ska alldeles strax fortsätta med städningen men kände för att ta en liten paus och försöka tänka över vad jag ska ta tag i när jag börjra igen, sen måste jag ju även ta och packa också eftersom vi åker upp till Dalarna imorn visserligen åker vi hem på Torsdag igen så behöver inte ha så mycket med mej men lite grann kan behövas.

Jag är faktiskt ganska omöjlig när det gäller städning för visst jag kan städa och när det väl blir klart så ser det riktigt bra ut men det är just det där med att börja och sen när jag väl börjar så är jag en sån där person som börjar på flera ställen samtidigt. Och det är verkligen inte bra för man ser ju aldrig några framsteg när jag gör på det sättet, men nu har jag bestämt att det måste bli klart ikväll och får inte kolla på någon tv förens det är klart.

Just därför måste jag gå och fortsätta för vill kunna kolla på City akuten ikväll det får jag absolut inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0