Söndag 26 April

Hej!

Nu har jag äntligen tid att skriva ett inlägg var ju på middag hos min syster igår och det var jättetrevligt och god mat, det var jag som fick göra den eftersom Therese fick lov att åka med Max till Vårdcentralen eftersom han har fått öroninflammation igen, det är typ 7-8 gången han har det nu sen i December. Men jag fick i mej lite för mycket vin för hade tänkt att jag och Therese kunde dela på min flaska men hon ville ha rött vin så jag fick dricka av mitt eget och drack ur hela flaskan så sov gott inatt iaf.

Har ju ställt alarmet på 09 eftersom jag skulle följa med Ida på stan och köpa en födelsedags present åt hennes kompis men vaknade redan vid 08 och var pigg så klädde på mej och tänkte gå till dem men som tur var kollade jag busslistan nere i "centrum" och då skulle det komma en buss 5 minuter senare så stannade och tog den ist. När jag kom dit så stog Ida i duschen men hon var snart klar sen skulle vi bara fläta hennes hår men det var jättesvårt för hon hade såna väldiga tovor men fick till det tillslut. Kom på den smarta idén att vi skulle åka till Maxi och köpa present ist så vi sprang till bussen och hade turen att hinna med den. Vi var klara runt 10.20 och gick ner till bussen och hade oturen att precis missa den så vi fick sitta och vänta på nästa buss i 30 minuter men det gick så bra så det var bara Ida som var lite rastlös.

När vi kom hem så stannade vi ute en stund för att sedan gå in och äta lunch sen var det dags för Christian och Max att gå och lämna Ida på kalaset så då passade jag på att gå och ta bussen hem. Väl hemma kröp jag ner i sängen igen och har legat här ett bra tag nu och det är så skönt men har ändå inget annat att göra så det spelar ingen roll. Just det när vi var på Maxi så köpte jag 2 nya filmer till mej själv så kanske ska kolla på en av dem nu, blir helt perfekt kanske hinner se båda innan One Tree Hill börjar.

Som vanligt har jag kollat efter tågbiljetter tills vi åker till Korfu men vet inte riktigt hur jag ska göra men ska ringa och prata med mamma och höra om hon kan fråga Mattias när han tror att dom kommer till Arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0