Söndag 090419

God morgon!

Vaknade för en liten stund sedan och det är sant idag, för hade ställt alarmet på mobilen på 10 men tryckte på snooze 2 gånger eftersom det inte såg ut att vara så fint väder ute idag. Men iaf gick upp alldeles nyss och vinklade på persiennen och såg att jag hade haft rätt för solen är i moln och sen blåser det så känner inte för att sitta ute på balkongen idag. Så därför kröp jag ner i sängen igen och tänkte att jag skulle ligga här ett bra tag till för ska inte tvätta fören 12 och hade inte tänkt att jag skulle börja städa fören jag hade lagt i den första tvätten heller, för då får jag bort 2 stora ikea påsar som tar plats.

Så min dag ser inte alls så rolig ut som man kanske skulle önska men det är något som måste göras och det behövs göras idag så gör det hellre nu när det ändå är dåligt väder än när det är strålande sol.

Idag är det ju som sagt Söndag så det betyder att det bara är 2 dagar kvar tills mamma fyller år och då ska jag, Therese, Ida och Max ta bilen upp och stanna där till på Torsdag så det betyder att jag bara går i skolan 2 dagar i veckan.

Just det igår när vi var på gymmet så frågade Therese om jag hade lust att följa med henne ut och gå vid 06 dom dagar som hon ska jobba kväll, för innan så har vi ju tränat innan hon åker till jobbet men det blir ganska stressigt för henne så jag sa ja. Herregud hur ska jag orka det? Jag som brukar gå och lägga mej sent och är van att gå upp sent, men får se till att lägga mej i normal tid och sen ställa en massa alarm för att jag ska komma upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0