Sol,gym och mat

God morgon!

Har faktiskt vaknat flera gånger under morgonen men har inte kännt för att gå upp då men när klockan var vid efter 09 så bestämde jag mej för att gå upp så gick in i vardags rummet och vinklade upp persiennerna och såg att det var jättefint väder. Så bestämde mej för att jag skulle äta frukost ute på balkongen så gick och gjorde ordning den och sen kollade jag på termometern och det visade att det är minst 25 grader i solen så himla skönt. Så nu sitter jag här ute och njuter för fullt och har gjort det ett bra tag och ska göra det länge till för ska inte vara på gymmet fören vid 14.50 så tänkte att jag skulle sitta här tills dess.

Men ska inte sitta med datorn så länge till för hade tänkt att jag skulle hämta boken som vi har om den grekiska övärlden och läsa lite om Korfu tills vi ska dit, visst kan jag en hel del om ön med tanke på att vi har varit där 2 ggr tidigare och den är inte så stor. Men nu ska vi ju ha min bror och hans sambo med oss så då kan det ju vara roligt att dom också får se lite grejer som aldrig har varit där.

Nu säger jag iaf hejdå för den här morgonen så hörs vi kanske igen ikväll får se om jag hinner uppdatera hade planerat att jag skulle laga någon god middag ikväll och njuta av den till någon god cider eller varför inte lite vin.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0