Skola

Hej!

Har varit i skolan idag började redan vid 09 med föreläsning och slutade för en liten stund sedan så just nu sitter jag kvar i skolan för att vara duktig och plugga lite grann, men tänkte att jag skulle ta bussen hem om en liten stund och då ska jag bara lämna väskan. För sen ska jag gå ner till affären och handla något som jag kan laga till middag för igår när jag kollade i frysen så kunde jag inte hitta köttfärsen som borde finnas där. Blev väldigt sugen på att göra tacos ikväll men vi får väl se hur det blir med den saken, det beror ju helt på vad dom har på affären för ibland när jag kommer dit så är det jag ska ha slut.

Men innan jag ska laga någon mat ikväll så ska jag städa och ska se till att jag städar klart den här gången, för alla dom andra dagarna så har jag kännt att det finns annat som är roligare och så slutar jag städa. Men nu får det räcka ska verkligen städa klart den här gången och nu ska det bli jättefint här hemma, blir så mycket roligare att komma hem på Torsdag då och alla andra dagar också för den delen.

Nej nu ska jag plocka ihop mina grejer och gå ner till stationen och ta bussen hem.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0