Sista inlägget

Hej!

Ska alldeles strax gå och lägga mej men tänkte att jag skulle hinna att skriva ett inlägg först, ska ju åka hem imorn det blev klart vid lunch idag då jag kom på att Sj auktionerar ut tågbiljetter på Tradera där auktionerna börjar på 1 krona så la ett bud på en biljett till Stockholm och efter det tar jag tåget till Borlänge. Så det känns bra att jag kom på det för sparar flera 100 kronor på att göra på det sättet mot att köpa biljett normalt för det skulle gå på närmare 300- 400 kronor.

Nej nu borde jag gå och lägga mej eftersom jag ska upp tidigt imorn och vill vara utvilad när jag sitter på tåget har ingen lust att somna iaf inte på första tåget eftersom det inte tar så lång tid innan vi är i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0