Rensning

Hej!

Nu har jag hållt på med rensningen av mina kläder i över 2 timmar och nu börjar det faktiskt se riktigt bra ut, fast jag är långt ifrån klar för nu måste jag ju ta och plocka ner det som ska tvättas och sen plocka ihop allt skräp som ligger på golvet och det är verkligen det för ligger massa gamla papper och tidningar som inte behöver vara kvar. Men iaf när jag är mitt i städningen så ringer telefonen och jag svarade, ni kanske tycker att det verkar helt logiskt men jag svarar inte alltid när det ringer med gjorde det nu iaf och det var min syster som undrade om jag kunde hämta barnen på dagis eftersom hon fick lov att jobba över. Så ska åka och hämta dem någon gång mellan 15.30 och 16 kommer faktiskt inte ihåg vilken tid hon sa men kan ju komma någon gång där emellan iaf, men hade tänkt att om det är skönt ute så skulle jag gå och hämta dem för det är ju inte så farligt långt dit. Fast just nu ser det ut som att det blåser väldigt mycket och då är det ingen höjdare att vara ute och gå, så blir nog att jag tar bussen dit, men som sagt får se senare när jag ska iväg.

Nu smsade hon och sa att jag inte behövde hämta dem utan att deras pappa skulle göra det, men orkar bara inte skriva om i princip hela inlägget.

Ska nog gå in i köket och ta mej något att äta så jag får något i mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0