Onsdag 090422

Hej!

Just nu sitter jag här på min mammas jobb och vi kom hit alldeles för en liten stund sedan, alltså jag vet att jag är ledig och så, skulle mycket väl kunna ligga hemma och sova. Men jag är en sån där person som har jättesvårt att somna om när jag väl har vaknat eller så kan jag inte somna om överhuvudtaget, så därför bestämde jag mej igår för att jag skulle följa med mamma till jobbet idag. Och sitter inte bara här utan får en massa saker att göra, eller ja brukar få hjälpa mamma med lite grejer när hon behöver hjälp och sen ibland så har jag fått hjälpa andra på kontoret också.

Senare idag så ska Therese och barnen komma hit och hälsa på för mamma ville att dom skulle komma så att hennes kollegor får se hennes barnbarn, för hon brukar prata om dem väldigt mycket. Och vissa har inte träffat Ida och Max och om dom har gjort det så var det väldigt längesedan.

Får uppdatera någon gång under dagen eftersom jag inte har så mycket att skriva om just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0