Måndag= Skola

Hej!

Sitter i skolan och har lunch fast börjar snart igen men tänkte att jag skulle hinna med att skriva ett inlägg innan det. Idag går jag i skolan till 17 tror jag att det är sen ska jag försöka få med mej min syster och åka och träna men får väl se hur det blir med det nu när Max är sjuk igen.

Måste även komma ihåg att jag ska lägga in mina räkningar innan den 30e och då försvinner i pricip halva studiebidraget ja kanske till och med mer, önskar att jag hade ett extra jobb så jag kunde få in lite mer pengar det är inte alls roligt att stå där varje månad och undra över hur pengarna ska räcka. Även om det inte verkar som att jag har det problemet så är det så och ska försöka att inte handla så mycket onödiga saker nu framöver, menar åker ju på semester om 18 dagar och kan ju vara roligt att ha lite pengar då också.

Men det ser ut som att jag kommer få in lite pengar i sommar och det är ju jag väldigt glad över, för 11 och 12 Juni har jag intro och sen 16e ska alla nya vikarier ha möte. Sen börjar jag jobba v26 även om det bara är 3 dagar i Jumi där men blir ju 6 dagar sammanlagt. Och som det ser ut för tillfället så kommer jag jobba runt 44 dagar i sommar och det känns väldigt bra.  

Nu måste jag sluta för nu kommer föreläsren in och ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0