Kvällen

Hej!

Strax före 15 idag så gick jag ner till tvättstugan för att ta ur tvätten ur tumlaren och sen skulle jag stoppa in det som hade legat i tvättmaskinen där. Men det som låg i tumlaren hade inte blivit torrt så därför hängde jag in det i torkrummet och när det hade varit där inne en liten stund så var det torrt. Men det sista som låg i tumlaren var sängkläder och det tog jättelång tid att få dem torra  fick ha dem i tumlaren i över 1 timme för att dom skulle torka.

Sen när jag äntligen var klar nere i tvättstugan så gick jag upp till lägenheten och bytte om och gick sedan ner till "centrum" för att ta bussen hem till min syster, men först gick jag in på affären och köpte lite plåster eftersom jag hade fått skavsår. När jag kom hem till min syster så fick jag gå direkt in i badrummet och ta hand om Max som satt i badkaret och blev duschad av Ida eftersom han var full med sand och sen hade han fått en massa röda prickar. Så min syster funderade över om han kunde ha blivit biten av sandloppor då han hade hällt sand över sej idag.

Sen började vi med maten iaf och det blev potatisbullar och blodpudding och till det så hade vi en vitkålssallad med lingonsylt i, det var riktigt gott. Efter maten så åkte jag och syster till Plantagen för att handla lite grejer, hade turen att hinna med bussen hem och sen jag kom hem så har jag packat ner grejerna jag ska ha med mej till Jessica.

Tror faktiskt att jag har packat ner allt nu förutom min jättestora necessär som jag önskade att den var mycket mindre just nu. Men den verkar inte vilja bli så mycket mindre än vad den är just nu eller ja det skulle ju vara konstigt om det gick att krympa den, men ska leta efter en annan fast tror faktiskt att jag har en hemma hos mamma. Den skulle vara mycket bättre att använda eftersom den är mjuk istället för den jag har nu som är hård.

Skit också nu kom jag på ännu mer saker som jag ska ha med mej imorn när jag ska åka, men ska iaf lägga ner datorn i handväskan tror jag eller så lägger jag den i ytterfacket i resväskan. Sen måste jag se till att komma ihåg påsen från Mago med det jag ska lämna tillbaka så det är inte lite som jag ska ha med mej heller.

Sen måste jag se till att få växla lite pengar någostans eftersom jag måste låsa in resväskan på centralen i Göteborg för jag vägrar att släpa med mej den på stan.

Nu ska jag ta och gå och kolla om jag har glömt att packa ner något, dessutom så måste jag diska lite grann också. För tillfället så kollar jag på Greys anatomy på 5an med det är reklam just nu, men den är nog slut snart så får fixa disken och det andra när det är helt slut vid 22 istället.

God natt /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0