Kvällen

Sitter här i köket för en gångskull och är halvt påklädd har faktiskt lyckats få på mej både underkläder och klänningen som jag tänkte ha på mej ikväll fast har inte bestämt mej än eller om jag ska testa en annan klänning också. För måste ha ett par leggings till och om jag har den här klänningen så blir de helt svart fast som sagt får se, men måste börja göra mej klar snart för bussen går 16.53 och vill inte missa den för då får jag lov att gå hem till Therese och det vill jag inte för nästa buss går 1 timme senare.

Måste ju hinna att fixa håret och sminka mej också innan det är dags att gå till bussen men det brukar gå rätt så snabbt eftersom jag inte använder så mycket smink nuförtiden bara mascara och ögonskugga, mitt ansikte har blivit så torrt efter att jag användt en massa puder och sånt förut men nu är det slut med det.

Får se om det kommer något mer inlägg ikväll isf blir det när jag kommer hem men vet inte när jag gör det, men kan tänka mej att det inte blir allt för sent eftersom Therese ska iväg och jobba imorn bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0